Ohlédnutí.... Jeseníky 2014 // 12.8.2014 // Petříkov

19. srpna 2014 v 16:33 | Nelly Tinker |  Zážitky
* všechny články jsem psala den který je uvedený v nadpise (ve wordu - nebyl tam internet), tak to teď jen zkopíruju a vložím ;)

Fakt super! Není nad to být na dovolené právě těch 6 dní kdy je ME v atletice..proč ne -_-. Ale už jsem to nějak překousla. ... Když jsme přijeli do Ostružné (kde jsme na chatě), vybalili jsme se, dali jsme si gulášovou polévku a "rychle, než začne pršet" jsme se vydali do nedalekého Petříkova na bobovu dráhu.

Je to asi 2 km, a na cestu tam jsme si (ještě k tomu s kočárkem) vybrali opravdu hrozný terén :D Ale alespoň tam Klárka viděla zvířátka.. :D

Na bobovou dráhu jsem se strašně těšila. Měla jsem v plánu jet bez brždění .. a jsem ráda, že se mi to povedlo. (brzdila jsem akorát na konci, kde byly cedule ať brzdím :DDDD) :)
Potom jsem jela ještě po 2., ale to bylo horší, jelikož přede mnou (v první jízdě jsme jeli v pořadí - já, Bára, taťka) jel taťka a ten furt brzdil .. :D .. takže celkem nuda -_-

Taťka natáčel video během (na začátku) jízdy a bratranec potom když jsme dojížděli, takže tady se na videa můžete podívat: :)

Klárka si to také chtěla zkusit :DD

Také jsem se rozhodla že v sobotu (původně volný den) vyměním koukání na atletické boje o medaile (především však ve skoku o tyči) za SNAŽENÍ SE O VÝHRU nějaké té vlastní v místí střelecké soutěži.. přeci jenom UŽ JSME TRÉNOVALI ... :DD

Celou dobu bylo celkme pěkně, ale když jsme odcházeli, otočili jsme se směrem k Ostružné, .. a co nevidíme.. zrovna 8x se nám tam nechtělo .. :(

Ovšem došlo taky na krásnější panoramata a scenérie.. :)

Našli jsme i pár hříbků .. :)

Chvíli jsme seděli na lavičce u kolejí a zrovna jel vlak, ale na semaforu měl červenou, tak tam stál a Klárka mávala :D A věřte nebo ne.. někteří ti lidi na mávali zpět :D :)

Místní "supermarket" :D

Poté jsme zašli na večeři do Skilandu (hotel - teda doufám, že se to tak jmenovalo :DD) .. a když jsem viděla tohle.. bylo mi jasné, že se musím dát místní specialitu - ZMRZLINOVÝ POHÁR :)

Jinak v Ostružné jsou penziony (a u nich restaurace) opravdu na každém rohu, tenhle hotel jsme si vybrali proto, že tu mají super dětský koutek :)

A jaký že jsem si to dala pohár? No přece KIWI :D :) Ale byl strašně velký, takže jsem se podělila s Bárou :D

Večer jsem si pak sedla na terasu, hrála The Sims 3 a volala s Míšou, která si stěžovala, že natáčela video, upravila ho (jakože to trvalo fakt dlouho) a pak to nakonec nebylo zaostřené...a taky říkala, že u nás prší..aha a já se tady při 30 stupních opaluju na terase.. ono si někdo umí vybrat :3 :D

Zítra se můžete těšit na fotky a popisky z dalšího dne dovolené :)

xoxo :*

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.