Ohlédnutí.... Jeseníky 2014 // 13.8.2014 // Lesní bar a Fauna Park

20. srpna 2014 v 16:25 | Nelly Tinker |  Zážitky
* všechny články jsem psala den který je uvedený v nadpise (ve wordu - nebyl tam internet), tak to teď jen zkopíruju a vložím ;)

Ráno jsme sice ještě nevěděli, kam půjdeme - mámě totiž naplánovaných několik výletů, a teď je jenom, podle počasí, zařadit do jednotlivých dnů..no, prostě složité :D Nakonec jsme zvolili Lesni bar a Fauna Park - Lipová - Lázně

Napřed jsme jeli vlakem do Horní Lipové. Jelo nás strašně moc a to pouze jedním vagónem (takže něco jako píšu TADY v 5. odstavci, no hrůůůza).
Počasí bylo příjemné. Svítilo sluníčko (ale občas byl i fakt hic) a vzpomínám si jak mi Míša poslala SMS, že u nás prší a já se tam pekla -_-

Skladování a chlazení občerstvení v Lesním baru

Také došlo na opékaní špekáčků a klobásek :)

Toto taky hodně pobavilo:

Když jsme se s Lesním barem museli rozloučit následovala dlouhá, únavná a nekonečná cesta po asfaltce (proto NEKONEČNÁ) napříč celou Lipovou (povím vám , tedy, strašně velká dědina -_-).
Hlavně, že taťka si po celou cestu fotil viadukty :D
Když jsme k FAUNA PARKU konečně dorazili, zvenku to vypadalo jako by tam měli mít 3 chcíplé zvířata a o to víc nás to tam překvapilo. Bylo to tam jenoduše ÚŽASNÉ. A Klárce se tam strašně líbilo. Pokud máte rádi zvířata, tak velmi doporučuji. Je to něco jako taková menší ZOO v domácím prostředí.

A jak bylo taťkovo oblíbené téma při cestě do Fauny viadukty, tak tady zase furt fotil krkavce, fakt teď mám v kompu asi 57 fotek krkavců -_-

Potom jsme zašli na "obědovečeři". Vařili dobře, ale malé porce za hodně peněz :D Při cestě na vlakové nádraží se strašně rozpršelo, takže jsme byli rádi,když jsme opět dorazili na naši chatu :)

Zítra se můžete těšit na fotky a popisky z dalšího dne dovolené :)

xoxo :*

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.