Ohlédnutí.... Jeseníky 2014 // 14.8.2014 // Zlaté Hory a Rejvíz

21. srpna 2014 v 23:10 | Nelly Tinker |  Zážitky
* všechny články jsem psala den který je uvedený v nadpise (ve wordu - nebyl tam internet), tak to teď jen zkopíruju a vložím ;)
Na dnešek vyšel výlet do Zlatých Hor, které nám doporučili známí. Jeli jsme autem, bratrance jsme nechali jet prvního, jelikož jsme si mysleli, že když jezdí do Jeseníků často, tak že to tam zná, i když my jsme měli navigaci. Bratranec zabočil a navigace nám hlásila, že jedeme blbě, my jsme si toho ovšem nevšímali a mysleli si, že zná nějaké zkratky. Ouha..bylo to naopak, nevěděl kudy dál, tak zajel na nejbližší parkoviště a nechal jet první nás s navigací :D Nakonec jsme se tedy do našeho dnešního cíle dostali.

Čekala nás prohlídka mlýnů. Zaujal nás (teda až na Klárku která začala řvát, protože ji ten pán průvodce řekl, že kočárek musí zaparkovat dole... prostě se ji tento týden moc chodit nechce...) hlavně vtipný výklad.

Vyzkoušeli jsme si i rýžování zlata... (takže teď máme doma takový "zlatý písek" :D)

A při cestě zpátky k autu jsme s taťkou a bratrancem uzavřeli náš cca měsíční spor o tom, jestli je nordic walking ze Švédska nebo Norska tím, že jsem zjistila, že je z Finska :DD

Na oběd jsme poté zašli do Penzionu Rjevíz... Jeho symbolem jsou hlavně židle s karikaturami štamgastů z počátku 20. st. vyřezané původními majiteli (citace z turistické vizitky "ŽIDLE PENZIONU REJVÍZ") Taťka je chtěl vyfotit, ale jelikož byly za sklem, tak fotky nebyly kvalitní, navrhla jsem mu tedy, aby obsah za "oknem" natočil jako video...

Poté jsme se šli podívat na Mechové jezírko. A jen tak mimochodem..už mě začínají štvát Poláci :D Ale toto bylo celkem komické. Jeden Polák se chtěl k tomu jezírku dovést až autem, jenže tam je, samozřejmě, chráněná oblast, ale on se tam vydal i přes zákaz, zaparkoval tam někde u těch lesů a jak se vrátil měl auto polepené samolepkami "zákaz vjezdu" :D

DRŽTE SE! TAŤKA UŽ SI OPĚT NAŠEL OBJEKT NA VYTVOŘENÍ 185679 FOTOGRAFÍÍ!!!!!!!!!!

Ale velmi se mi líbila cestička po které jsme šli :)

Jakmile jsme nasedli do auta, začalo pršet. Jen taktak nám to vyšlo :) ALE VYŠLO :)

Zítra se můžete těšit na fotky a popisky z dalšího dne dovolené :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.